Zeynep0606 badehandeyldz benimde 3. Gebelik cnm ramazan bayrami bitimine denk geliyor nasip ise 3. Oglusumu alicam kucagima🧿
Meva21 badehandeyldz kisa kollu zibin aldım hic kışlık almadım aldıklarım 1 yaş kışlık olanlar kısa kollu bir kac üst şimdilik öyle gittik bakalim😊
Tugceplta badehandeyldz benimde ilk hamileligimm mayis sonunda kavusucam insallah asiri heyecanli bir surecteyimm🤰🤗🤗