Sevoo34 Rmys11 pazartesi hastaneye gidicem canım ama kürtajdqn sonra dediğin olmuştu bana kan pıhtılaştı ve adet olamıyodum sancıdan ölüyodum kadın doğuma gittim patlatmışlardı aldılar o kan pıhtısını inşaAllah tekrarlamaz🤲
Rmys11 Sevoo34 canım eğer pıhtılaşman varsa iğne yada hap kullanman gerek doktoruna önceden bebeğin kalbinin durduğunu şöyle test iste test çılana kadar önlem amaçlı iğne yada ilaç versin allah korusun aynı şey olmasın yine
Hatice-31 Sevoo34 canım yakı kullanmadım ama diğer dediklerinin hepsini yaptım pcos var bende Rabbim daha nasip etmedi demek ki var hala zamanı tşk ederim ama yakı kullancam kaç gün kalması lazım yakının
Aygun__A__ zohreeeee caksir suyu ic onunda faydasi cok ben oyle hamile kaldim ama tadi iyrenc onu soyluyum basdan🤣
Hatice35 giresun adetten çıktığım gibi ilk önce belimin sağ ve sol olmak üzere iki bardak attım on beş dakika bardaklar bekledikten sonra kaldırıp yakı yapıştırdım o akşam sabaha kadar belimde kaldı sabahta çıkarttım yakıyı
nuzunismail Sevoo34 Tekrar merhaba bir şey daha sormak istedim. Bu yakı bandını kendiniz mi yapistirdiniz acaba ?
Sevoo34 nuzunismail yok eşime söyledim o yapıştırdı çünkü düzensiz yapışabiliyor birinin yardım etmesi lazım canım
Sevoo34 Ozge2805 bugün doktora gittim yapılması gereken testleri verdi ama aralarında genetik test var mı bilmiyorum canım