Sevoo34 Ozge2805 bugün doktora gittim yapılması gereken testleri verdi ama aralarında genetik test var mı bilmiyorum canım
Ozge2805 Sevoo34 bebek kalp durmalarının nedeni genellikle pıhtılaşmadan ötürü oluyor o yüzden genetik test yaptırdınızmı diye sordum
Esraaaaa2 Sevoo34 yaaa çok sevindim ben bu ay yakı yapacaktım adet olmayı bekliyorum 20 gün geçikti ama hala olmadı kan verdim 1.20 çıktı nagatif dedi hala bekliyorum olunca hemen yakı yapıcam bende yumurta tembelliği var klomen kullandım iki defa sonuç alamadım biraz uzun oldu içimi açtım 😊
Sevoo34 Esraaaaa2 yok estağfurullah 😊 inşaAllah Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip eder canım 🤲 ilk gebeliğimde yakıyla tuttu benim ama 9 haftalıkken kalbi durdu şimdi yine hamileyim ve yakı sayesinde tabi Rabbim nasip etti 🤲🥰
ebru7575 Sevoo34 canım ben adetime 8 gun kala ılıskıye gırdım acaba hamıle kalırmıyım bu ayın sonunda 28 de hasta olmam lazım adetıme yakın ılıskıye gırdım sızce hamıle kalabılırmıyım
Sevoo34 ebru7575 en son adet gününü hatırlıyor musun yani bitişini. Ona göre günlerini hesaplıcam yumurtlama dönemini canım
Sevoo34 ebru7575 şubatın 11 12 sine kadar yumurtlaman devam eder gülüm ama 20 sinde bişey olmuşmudur Allah bilir programlar var adet günlerini takip et istersen kuzum
ebru7575 bırde canım ben adetım bıttı aradan 16 gun gectı ben oyle ılıskıye gırdım hamıle kalmıs olsam bıle bebegın haftası son adet tarıgıme gore yanlıs cıkmazmı cunku ben adtten hemen snra ılıskıye gırmedım
Sevoo34 ebru7575 eğer hamileysen doktora gidince söylersin zaten göremez doktorda heralde varsa eğer çok miniciktir
ebru7575 cok saol canım ya bna bı umut oldu dedıklerın valla bıde ben yumurtalama gunlerımı nerden takıp edebılırım
Sevoo34 ebru7575 takvimim diye bir uygulama var onu telefonuna yükle adet başlangıç gününü bile veriyor sana. Sende sağol canım 💛