Fatmaklnc aynı durumu yaşadım sizinle. Doktoruma dedim tekrar test yaptırmasam direk diyete dikkat etsem diye ama doktorum nereye kadar yükseldiğini nereden sonra düştüğünü görmem lazım , zararı olacak bir şey değil dedi. Yaptırmamami istedi. 100 g yüklemede gebelik şekeri yok ama değerim üst sınıra yakın yine de diyete dikkat etmelisin dedi.