Fatmaklnc Zeynep1278 geçmiş olsun size de bu durum çok kişide oluyor ben bebeğime zararı olacağı için yaptırmak istemedim doktor yok diyor ama şeker yükselince bebek insülin salgılıyor bu da zarar veriyor bebeğe
Zeynep1278 Fatmaklnc evet bence de illaki vardır zarari. Ama doktorum illa yaptıralım diyince de riske atmak istemedim. Yoksa insan kendini biliyor , öngörebiliyoruz ölçüm yapıyorum zaten takip ediyorum. Ne diyelim inşallah bir zararı olmaz
Fatmaklnc Zeynep1278 inşallah olmaz ben laborantim bildiğim için istemedim ama doktora desem çok mu biliyorsun diyecek
Neslihan1903 Fatmaklnc aynen diyetisyen kaçta kalktığını soruyor zaten ama 12 yi kabul etmez 🤗 ona göre ayarlarsın kendini
Fatmaklnc Neslihan1903 Ben uykuya düşkünüm hamileyken daha da arttı hormonlardan ama düzene girmem lazım kaldı 3 ayım 😀
2numarasusam Fatmaklnc evet. Hemfikiriz bu konu da. Bu defa doktorum farklı biri tahlil ve ultrasona bakarak yükleme olup olmayacağına karar verecek.
Fatmaklnc 2numarasusam mesajını yeni gördüm doktoruma istemediğimi söyledim diyetisyene yönlendirdi şuan diyetteyim şükür güzel gidiyor