Fatmaklnc canım 50 mg da 242 çıktı benim şekerim direkt dahiliyeye yönlendirdi. 2 hafta takip etti evde kendim ölçtüm diyet yaptık düştü
Sonra doğru diyetisyene yürümek ve spor iyi geliyor yemekten sonra bol bol yürü. Ana öğünlerde ama ve mutlaka dahiliyeye git diyetisyen istediğini söyle…. 100 mg isteğe bağlı bence de sen bilirsin