Gamzebrb Mk3804 ben 2 kere düşük yaptım bu ay hamilelik belirtilerim vardı başka bi doktora gidim dedim normalde hüma erşat batmaz bu arada benim annemde eleşkirtli 😀
Mk3804 Gamzebrb Eskişehir bağları uzak biraz bende evlenmeden once erkilete oturuyodum şimdi yenisehirde oturuyorum
Mannik YuvarlanamayanPandaa canım ben tekten hastanesine gidiyorum memnunum başka giden var mı acaba Özlem katırcıya gidiyorum yeni başladım
Nisanurunannesi3850 Aslina o zaman almiyolardi ben hamilelegimin basindan beri gidiyorum 2 aydir aliyolar bu haftada esimle girdim🌸
Mannik YuvarlanamayanPandaa evet iyi birine benziyor şehir dışındaydım biraz araştırıp buldum ilk defa gittim geçen hafta sevdim ama genel olarak nasıl bilmiyorum o yüzden daha araştırmak istedim
YuvarlanamayanPandaa Mannik eger bakmak istersen medical palace mustafa oğuz yılmaz kendi doktorum ve memnunum oda çok iyi
YuvarlanamayanPandaa Gamze-gmz eski doğum evi berbatti şimdi şehir hastanesi çok güzel ama ben ameliyata kendi doktorumuz girmediği için tercih etmiyorum normal doğumda yapanlar var çok memnun