Gamzebrb Mk3804 bende yeni sıra aldım Hüseyin aksoya normalde hümada erşat batmaza gidiyorum tavsiye üzeri bide ona gidim dedim bilgili doktor mu yaklaşımı nasıl acaba
YuvarlanamayanPandaa Mk3804 ben özele gidiyorum ama ilk oğlumda dogum evindeyken gitmiştim birde Mustafa bertan demire
Gamzebrb Mk3804 yanlış anlamazsan bişey sormak istiyorum ağrılı mısın bende ağrılıyımda 04 ü görünce sorim dedim ☺️
Gulenbaby Buketg13 Bende mustafa beye sıra aldim cok ilgili diyorlar dogumuda onda yapmayı düşünüyorum nasil bir doktor aceba bilgi verirmisiniz
Buketg13 Gulenbaby aynen ilgili bir doktor ama devlet yani yanındaki temizlikci hadi hadi diye telaş ettiriyor sen muayenede iken odaya girip çıkan oluyor sen rahat edemiyorsun ama doktor ilgili sana bilgi flan veriyor yani
merve_yldz51 Ben de öncesinde Dünyam hastanesi İbrahim Demir’e gidiyordum ama herkesin önerisi üzerine Hüma Cahit hocaya başladım. Çok memnunum 23. Haftamızdayız oldukla ilgili ve bilgili bir doktor.
Aslina merve_yldz51 hüma da hasta yakınını hastaneye bile almıyorlar di mi. O beni hümadan uzaklaştırıyor
Gamze-gmz Dunyam hastanesi aynur simur a gidiyorum memnunum bende nedense devlet sehir hastaneleri dogum yapmaktan korkutuyo beni.. eski dogum evi muhabbetlerjnden etkilendim sanirim
YuvarlanamayanPandaa Gamze-gmz eski doğum evi berbatti şimdi şehir hastanesi çok güzel ama ben ameliyata kendi doktorumuz girmediği için tercih etmiyorum normal doğumda yapanlar var çok memnun