Hilal5228- Sevi36610 allah allah bende öyle bise demedi ilkkez burda ögrendim çikolatada da kafein olduğunu
Hilal5228- cansugrn evet teyzesi bizimki daha minicik henüz duyamadık normalde bu hafta kontrolüm var ama memleketime geldim burdada kar bastırdı babamızda bizi almaya gelemeyince kaldık inşallah salı günü aksilik olmazsa döndüğümde gidicem 💐🙂
cansugrn Hilal5228- hadi bakalm sag salim dönüp hayirlisiyla duyarsin insallah kalp atisini cok güzel bi duygu😍😊
Bsra06 Hilal5228- Ben kahve ayda 1 kere içerim çay da zaten kafein var sabah 2 bardak içiyorum bazen akşam da içiyorum ama akşam süt içmeyi tercih ediyorum
Sibel87 Mcakir aynı ben günde 2 Türk kahvesi içen,şimdi içmek gelmiyor içimden,eşim de bu durumdan müzdarip kahvesini kendi yapıyor napsın,benim canım çeker diye☺️
Cellist61 Valla çay kahvede içiyorum. Onca içen var çok şükür bir şey de olmadı yani. Aşırıya kaçmadıktan sonra zaten doktor yasaklamıyor ki 🤩
Hilal5228- Cellist61 eh orası öyle tabiki olacak olanın zaten önüne geçemezsin tabiki valla bende öyle düşünendenim. Yengemin iki çocuğunda da mesela ağzına ne çay ne de kahve içti ama olunca olanın önüne geçemezsin derler ya öyle.. bide sanırım sakındıkça daha bisey olur diye düşünenlerdenim bilmiyorum yanlismi
Buketkucuk Hilal5228- ben günde en fazla 2 fincan tüketiyorum ama çok nadirdir. Genellikle günde 1 fincanı geçmem😇
Cellist61 Hilal5228- aynenn öyle o yüzden fazlada kasmamak gerekiyoe. Sonuçta hastalıklı değiliz ki alt tarafı hamileyiz. 🥰🤗🤩
mom77 Gizem9093 nescafe gold içebilirsin dedi bana doktorum sütlü yapıyorum granül olandan katıksızmıs onlarda birde filtre turk kahvesi bu ücü arasında içip duruyorum 6. Ayımızdayız Allaha sukur bisey olmadı basından beride içiyorum haftada 2-3 kere bazen 3-4
Hilal5228- mom77 ooo valla mi buna çok sevindim işde hadi hayırlısı ve sağlıcakla kucağına al canım 🥰🤲💐