Merhaba🤗 bende çok kahve düşkünü biriyimdir normalde ama işte hamilelikten dolayı birçok şeyden kısıtlama yapıyoruz😔 ben mehmet efendinin kafeinsiz türk kahvesinden içiyorum hergün 1 tane. Eğer canım çok nescafe isterse bir kupaya 1 çay kaşığı kadar nescafe koyup içiyorum.