Hilal5228- cansugrn ooo maşallah benden bir anne daha sağlıkla alın kucağınıza 🤲😊 ben henüz 6+4 deyim
cansugrn Hilal5228- amin amin insallah cümlemiz🤲 senin ki daha ufacikmis yavrum ya büyücek oda annesi kalp atisini duydunuz mu😍
C-z-M-d Hilal5228- doktoruma sormuştum. O da bana öyle demişti. Nescafeninde , türk kahvesininde kafeinsizinden almıştım. Zaten kafein zararlı bebeğe
Sibel87 Bende çay kahve çok tüketenlerdendim.doktorum günde 1 bardak çay içebilirsin dedi 😳kahve de çok nadir..benim 2. Hamileliğim ilk hamileliğim de bu kadar kasmamıştım.
Hilal5228- Sibel87 çok sukur çay da açık içmek şartıyla sınırsız dedi. Ama kahvede 1 fincan içmek tatmin etmiyor. Sağlıkla kucağınıza alın..
minikfare1 Hilal5228- belli mi kafein hakkı var. Sadece kahvede değil çikolata da bile kafein bulunuyor sonuçta
Hilal5228- minikfare1 doktorum öyle birşey soylemedi cikolatada kafein olduğunu sayenizde öğrendim teşekkür ederim 😊
Hilal5228- Gizem___ çok sukur hiçbişeyden tiksinmedim zaten biz daha yeniyiz 6+4 deyiz inşallahta hiç olmaz 😊
maviruya Hilal5228- Canınız isterse için abartıya kaçmadan hamilelik hastalık değil sonuçta sadece daha dikkatli olmamız gerek 🥰
Dyguklc Hilal5228- bende arada bi 1 bardak nescafe 1 bardak turk kahvesi iciyorum onjn haricinde de gunlkk 1 bardak kahve tuketimkm var kesin
Mcakir Hilal5228- sigaraya ara verdiğim için kahveyede vermek durumunda kaldım. Canımı sigara istettiği için onuda içemiyorum. Doğumdan sonra vurucam kahvenin dibine dibine😅
Hilal5228- Mcakir sigarayı zaten hamilelikten sonra tam anlamı ile kestim ama kahve onu yapamıyorum iste 🙂 bir canım vur duble duble iç 😂😂
Sibel87 Mcakir aynı ben günde 2 Türk kahvesi içen,şimdi içmek gelmiyor içimden,eşim de bu durumdan müzdarip kahvesini kendi yapıyor napsın,benim canım çeker diye☺️
Sevi36610 Ben hem doktoruma hem diyetisyenime sordum günde iki tane açık çay yada bir açık çay bir fincan Türk kahvesi içebilirsin dedi ama uyardı çikolata tarzı şeyler yendiğinde onlarında kafein oranı oluyor dedi ona da dikkat etmek gerekir dedi.
Hilal5228- Sevi36610 allah allah bende öyle bise demedi ilkkez burda ögrendim çikolatada da kafein olduğunu
Hilal5228- cansugrn evet teyzesi bizimki daha minicik henüz duyamadık normalde bu hafta kontrolüm var ama memleketime geldim burdada kar bastırdı babamızda bizi almaya gelemeyince kaldık inşallah salı günü aksilik olmazsa döndüğümde gidicem 💐🙂
Gulsah91 Hilal5228- doktorum çok canın istiyorsa günde iki fincan türk kahvesini aşma dedi ben yine de arada bir içiyorum tam bitirmiyorum hevesimi alıyorum🙂