aytn123 Hilal5228- ben diğer hamileligimde de içmiştim doktorum gün de 2 fincan içebilirsin dedi ama ben türk kahvesi çok içemiyorum daha çok filtre o daha ağır oluyor o yüzden kupa ilr bi bardak içiyordum yinede 😅😅😅
Hilal5228- aytn123 bu kahve sever annelere sınır koyulmasi çok kötü ben kahvenin her çeşidini çok seviyorum normalde de çok tükettiğim için şimdi zorlaniyorum türk kahve 2 yada üç fincanı buluyordu ki keza mesafede aynı şekilde dediginiz gibi büyük kupalarla 🤦♀️🙂
Hilal5228- maviruya evet benim doktorumda aynısını söyledi 1 fincan dan fazlası çarpıntı yapabilir belki diye ama normal hayatımda tuketiyordum zaten şimdide endişeleniyorum bazen
maviruya Hilal5228- Canınız isterse için abartıya kaçmadan hamilelik hastalık değil sonuçta sadece daha dikkatli olmamız gerek 🥰
Burcudan Hilal5228- deli gibi kahve içen bi insandım filtesi türk kahvesi sabahtan akşama kadr hamile kaldıgımdan beri sogudum içemiyorum 😔
Hilal5228- Burcudan aha benden bir tane daha ama çok sukur benim öyle bir durumum ve herhangi bir şeye karşı çok sukur tiksintim bulantım vs yok inşallah da olmaz.. ama kahvesizde yapıyorum sınırlı olması keyfimi kaçırıyor aklıma kahve içmek estikçe
aytn123 Hilal5228- sevince şarkısı geldi aklıma 😅😅😅 yine de tabi kontrollü omak gerekiyor ama zor busey tutmak kendini
NilayRuya Hilal5228- benim çarpıntım hep oluyor özellikle yatınca ve soluma yatınca oluyor ama kahveden kaynaklı olmuyor diye düşünüyorum hamilelikte zaten çarpıntı başlı başına sorun . Kardiyolojiye gittim hamilelikte normal akşam 5ten sonra çay kahve içme dedi sadece
Hilal5228- NilayRuya geçmiş olsun inşallah gecer biran önce canım.. 🤲. Çok şükür benim öyle bir durumum olmadi hiç
Hilal5228- Burcudan teşekkür ederim canım 😊 işde bazen ikilemde kalıyorum napsam diye doktor sadece carpintin olur belki dedi onun dışında bir reaksiyon olcani da demedi 🤦♀️
Aslhn8992 Hilal5228- bende sizin gibiyim günde 1 fincan mutlaka Türk kahvesi içiyorum 2. Yi içmiyorum. Doktorumla bu konuyu konuştum günde bir tane Türk kahvesi içebilirsin, filtre kahve de tüketebilirsin ama nescafe kesinlikle önermiyorum dedi.
NilayRuya Hilal5228- çok teşekkür ederim 😊 olmaması daha iyi gerçekten insanı strese sokuyor acaba ters giden birşey mi oluyor diye tabi doktora gidince rahatladım
cansugrn Hilal5228- ayni durum bende de var bana da 1 fincan yetmiyor. 2 fincan iciyorm bi sorun olmadi simdiye kadar 30+4teym🙂
Hilal5228- cansugrn ooo maşallah benden bir anne daha sağlıkla alın kucağınıza 🤲😊 ben henüz 6+4 deyim