Nilp7 Asya_Batur hayır siz az bir kilo ile kalmışsınız bu çok iyi ben 70.5la kaldım 65 e düşüp kalmam gerekiyordu nornalde
Asya_Batur Nilp7 olsun nasip böyleymiş veririz kilolarımızı önemli olan bebişlerimiz sağlıklı olsun 🌸🌸
Nurunannesiii12 Nilp7 benimde son 15 gundur basladi bilanti.cok erken ogrenmistm. Baş dönmesi de fena etkiliyo hep yatıyorum.progestab da kötü etki yapıyor ama kullanmak durumundayım. Kalp atışı ni duyduk belirtiler hep artarak ilerliyor
Eema Nurunannesiii12 cnm Progestan bende kullanıyorum ama fitil olarak ağızdan alınca çok kötü yapıyor ayağı bile kalkamıyorsun bence fitil olarak kullan daha iyidir ya da ağızdan alacaksanda gece uyuduğun zaman al yinede sen bilirsin bi öneride bulunayım dedim 😊
Eliff322 Nilp7 ya benim dee 84 de hamile kaldım şimdi 7 haftalık 10 günde yarım kilo almışım doktorum 3 ay almamamı söyledi ama elimde olan birşey değil herşeyi yiyesim geliyor yaaa
hazan_sngr6 [silindi] bende tiroit hastasıyım hipertiroit verilen ilaçlar kortizonlu olabiliyor ve şişkinlik yapıyor 😂
[silindi] hazan_sngr6 eutrox 50mg kullanıyorum şu ands 5 senedir ama bebekle artmış belki 75 mg başlarim. İlaç kilo aldırmıyor canım benim. Asıl ilaç başlamadan önce ki dönem alıyorsun tiroidin çalışmadığı için ilaç çalıştırıyor 😀
hazan_sngr6 [silindi] kendim hemşireyim yani yıllardır uğraşıyorum bu hastalıkla bir çok tiroit çeşidi vardır demek ki sizin ki yavaş çalışıyor vallahş allah hepimize şifa versin bir an önce bebeğimiz sağlıklı olsun 🙏🏻☺️
Bayburtlugelin Nilp7 bende 9 hafta 1 günlük hamileyim şimdiden 1 kilo almışım doguma kadar şişicez herlde
Aleyna06 Nilp7 63 kilo ile hamile kaldım şuan 3 aylığız hiç bir sıkıntım olmadı ne mide bulantısı ne birşey ki iştahım çok açık gebe kalmadan öncede öyleydim sürekli yemekle meşgulüm hiç boş kalmıyor boğazım sürekli elimde bir yiyece oluyor ama hala 63 kiloyuz bebek 5. Ayından sonra kilo alıyor diye biliyorum tabiki sağlıklı bı doğum ve gebelik için dikkat etmek gerekiyor kiloya ben dikkat edemiyorum bari siz edin ☺️☺️
Nurunannesiii12 Aleyna06 içiyorum. Fakat bugün henüz almadım . Onu içince yataktan kalkamıyorum.doktor bitene kadar kullan demişti bi hafta önce hafif lekelenmem oldu ve geçti.yinede bitirmem gerekiyormus
acemigebe Nilp7 Youtube’da Dr. Banu Çiftçi’nin çok güzel bir videosu var bu konuda, izlemenizi öneririm, kilo alma konusunu bir diyetisyenle beraber, çok kapsamlı bir şekilde anlatmışlar.
Nurunannesiii12 Aleyna06 artık kullanmak da istemiyorum zaten mide bulantim.halsizlil.yetiyor bana bi de bu var dönmesi yapıyor yerimden kalkamiyorum hep yatıyorum 🤢😣
Aleyna06 Nurunannesiii12 canım bu fitil olarakta kullanabilirsin bende kullandım hep icebilirsin hemde fitil olarak kullanabilirsin dedi doktorum içmemi onermedi bu sebeplerden dolayı bitene kadar kullandım bende Dr sor fitil olarak kullanabilirsin çünkü bı çok tanıdığım da fitil olarak kullandı hiç bir sorun olmuyor fitil kullandığın zaman çok rahatsın
Aleyna06 Aleyna06 ve 5 gün iğnesini oldum hemde fitil olarak kullandım hapı sende istersen doktoruna sor söylemeyi unutmuştur doktorun kesin
Nurunannesiii12 Aleyna06 nasıl olacak o fitil işi.daha önce fitil bisey kullanmadım.bu fitil olarak da mi kullanıyor o zaman baş dönmesi falan yapmıyor mu.bi tarif et gözünü seveyim yatmaktan bacagim diz kapağında ödem olustu😣
Nurunannesiii12 Aleyna06 sen tarif et .doktorum.bana ağızdan al demişti.fitil olarak nasıl kullancam madem o zamandan etkisini görmeyeceksem bi tarif eder misin bana
Aleyna06 Nurunannesiii12 hatta Google yaz progeston diye ordada yazıyor reçetesinede bakabilirsin orda da yazar canım vajinandan içeri atıyorsun hiç bir yan etkisi olmadı çok rahat oluyorsun sadece 15 DKK filan uzaniyorsun ilaç çıkmaması için sonra çok rahat hareket ediyorsun