Nilp7 Kızlar 15 gün önce 5 haftalık hamile oldugumu ogrendim 2 haftada hemen kilo alışım yukseldi yaklaşık 3,5 kilo almışım bi dur mu demeliyim yoksa ilk 3 ay hemen alınıyor mu şuan 7+4 um
YuvarlanamayanPandaa Nilp7 ayy bende 6+1 im sanırım bebeğime yarasın mevzunu kaçırdım ama ben kahvalto falan yapan biride değilim ama göbeklendim iyice farkındayım ne yapacam bilmiyorum ilk hamilelğümde 24 kilo almıştım buda öyle olsun istemiyorum
[silindi] Nilp7 selam canım son regl göre 6bucuk gebelik günüme göre 3bucuk haftalık hamileyim geç döllenme. 89kg ile hamile kaldım ve henüz daha hiç almadım.cunku kilolu olduğum için ot la beslenmeye başladım. Bence dur demelisin mümkün olduğunca en az kiloyla kapatmak istiyorum 😊
zeytinkiz Nilp7 bende 11.haftamdayım 84 ile hamile kaldım mide bulantı falanda olmadı korkuyorum tartıya cıkma ya 🤣🤣 bilemiyorum alınıyor mu veriliyor mu ama mide bulantısı olanlar veriomus genelde. Bünyede de değişiyor biraz koca 9 ayda 3 4 kilo alanlar var maşallah diyelim onlara 🤭 ama 20 25 kilo alanda var sağlık olsun yeter 🤷
Senayyalcin Nilp7 İlk üç ayda bebek almıyor ki siz alasınız ben 30haftalıgım daha 5 kilo aldım bu bile çok geliyor çünkü 24den sonra şişiyorsunuz siz doktora danışın hemen şekeriniz olabilir çünkü hiç normal gelmedi bana bünye meselesi ama ilk haftalar alınmaz bu kadar
zeytinkiz [silindi] ayyyy aynıyız kılo olarak keske zayıflayıp kalsaydık 🤭 bende genelde ot ve meyve ile besleniyorum ama iştahsızlıgım var ondan dolayı benim ki 🤷 salata efsane rahatlatıo ve ferahlatıo mesela 🤭
Nilp7 Bende diyetisyen kontrolumdeydim ve pcostum 71.5la hamile kaldım diyetisyen i bıraktım şimdi 15 günde hooop 3,5 kilo almışım bende biraz canımın istediği şeyleri çok yemişim o zaman 🤤😂
[silindi] zeytinkiz evet canım bende salata bol bol yiyorum abur cuburu goruncr sadece tadımlık alıyorum.kolayi kestim şekerli şeyleri kestim.birtek tuzu terk edemedim.ama et ve ot yemeye çalışıyorum. Çünkü mecburum 165 boyunda 89kg tüm 🤦♀️😂
zeytinkiz [silindi] ende 1.68 boy 84 kilo ile kaldım. Abur cubur bende de pek yok seker yok tuz zaten normalde tamsıgonumu cıkartıo diye asla giyemioru yıllardır. Hamur işi de ayda 1 veya 2 gazlı içecek senelerdir içmem bayaaa seyim yok ama kiloyu son 2 sene de aldım 63 den 84 e cıktım oyle hamile kaldım 🤭 astım ilacı falan kilo yaptı ve evlilik sürecindeki Fast food maalesef 😒
[silindi] zeytinkiz bende tiroit hastasıyım ama buna bağlayamam bende evlenirken 15 kg zayıftim ama inek gibi yedim abur cubur herşeyi çok aşırı yedim bugüne kadar 😂🤦♀️
zeytinkiz [silindi] inşallah gayret edelim de dogum sonrası verelim eski halimize dönelim ya olmuyor böyle birbirimize destek 🤭🤣
hazan_sngr6 [silindi] bende tiroit hastasıyım hipertiroit verilen ilaçlar kortizonlu olabiliyor ve şişkinlik yapıyor 😂
Asya_Batur Nilp7 ay o sıkıntı bende de oldu hamile olduğumu öğrendiğimde 4 haftalıkmışım kilom da 62 di şuan 13 haftalık killm da 69 çok aldım ve baçaklarım çok yırtıldı😟
Nilp7 Asya_Batur yine çok iyi bir avantaj içerisindesin 60 li kilolarda hamile kalmissin neyse bebeklerimiz sağlıkla gelsinde sonra kiloları veririz
Nurunannesiii12 Nilp7 ben bulantı baş dönmesinden hep açım ac kalıyorum istesemde çok az yiyebiliuorum😣ayniyiz senin le
Nilp7 Nurunannesiii12 çok şükür bulantı yok ama olmadığından güzel yeme var ondan da kilo alımı var 🤦♀️
Nilp7 Asya_Batur hayır siz az bir kilo ile kalmışsınız bu çok iyi ben 70.5la kaldım 65 e düşüp kalmam gerekiyordu nornalde
Nurunannesiii12 Nilp7 benimde son 15 gundur basladi bilanti.cok erken ogrenmistm. Baş dönmesi de fena etkiliyo hep yatıyorum.progestab da kötü etki yapıyor ama kullanmak durumundayım. Kalp atışı ni duyduk belirtiler hep artarak ilerliyor