Gizem957 vallahi canim benimde anladigim kadariyla tansiyon yukseldikce sorun oluyor hapa iki gundur basladim ama orta seviyede yuksek 13.9 cikti en dusuk 12.7 cıktı şekerde eslik etmeye basladidoktorun verdiği kan ve idrar tahlilini her hafta vermeye başladım tuzsuz yapıyorum yemekleri ekmek kepek ekmeği 1 veya 2 dilim yiyorum şekerli bisey tüketmiyorum nasip artık çarşamba kontrole gitcem sezeryan için gün vercek gebelik zehirlenmesi de başlamış bende riske atmicak doktorum