Benim 24 saatlik idrarimda protein kaçağı çıktı tansiyon ve odemim oldu yüksek 14.8 ’di tansiyonum kan ve idrar sonuçlarına göre gebelik zehirlenmesi başlamış yavaştan dedi takip yapacağız tansiyon yükselince hemen gel dedi şuan takip altındayım doktora görün gene canim idrarim da hiç köpüklü değildi sadece som zamanlarda bulaniklasma oldu doktorum hiç demedi tatlı tuzlu hamur çok mu yedin diye ki bende dikkat ediyodum zaten şuan daha çok dikkat etmeye başladım 34 haftalık oldum 2 3 hafta sonra nasip olursa sezeryan olcam ☺