Eby8893 nagi bende de öyle daha şimdiden yürürken yoruluyorum uyku unutamıyorum ve yapılması gereken o kadar çok şey var ki daha onlar yapılmadı sıcaklar iyice başladı nasıl yapılacak stres içindeyim 😑
Eby8893 AyeIkraDemir oda takımı kıyafetleri oda için tablolar falan alındı ama daha tül ve fon perde bakmam lazım. oda süslemelerini hazırlamam lazım kendime pijama ve gecelik almam lazım daha var da var :))
Eby8893 nagi evet haklısın aslında stres derken düğün zamanında olduğu gibi tatlı telaş ve stres içerisinde olur ya insan öyleyim bende :)
AyeIkraDemir Eby8893 oh maşallah bişey kalmamış sizin bitirmişsin rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
nagi Eby8893 guzel heycanlar diyelim o zaman. 😊 biz herseyimiİ tamamladik odamiz esyalarimiz cantamiz herseyimiz hazir.sadece bal oglumun gelmesini bekliyoruz 😊