Gzmmhmmd Eby8893 kesinlikle gecmiyor😁😁 tek beklemek gecirmek cok daha zor esim asker o varken gunlerim daha cabuk geciyor sanki simdi 1 gun 1 asir gibi 😏😏
nagi Eby8893 aayyy keske artik bitse.havalar iyice isindi.ben iyice agirlastim 😔 cok yoruluyorum cok bunaliyorum
Eby8893 nagi bende de öyle daha şimdiden yürürken yoruluyorum uyku unutamıyorum ve yapılması gereken o kadar çok şey var ki daha onlar yapılmadı sıcaklar iyice başladı nasıl yapılacak stres içindeyim 😑