Msema Eby8893 ağrılardan , uykusuzluktan ve uyuşmalardan güzel şeyler düşünemiyorum ben pek canım yaa 🤗🤗🤗 hayırlsı hepimiz için
scl Ben yatarken korkuyorum kızşar bebeğin kolu bacağa kırılır diye çok saçma gelecek Ama yan yatamıyorum düzde yatamıyorum böyle birşey olmaz dimi ister istemez karınımız büyüdü ve yan yatarken hafifte olsa üzerine yatıyoruz sAnki 🙈 brnim gibi böyle düşünen var mı 🤔
Aelifgk scl bende öyle düşünüyordum bence o istemsiz annelik içgüdüsüyle 😅 doktorum karnının içinde kaç kat altında gayet güvende demişti yani biz pipirkliyz biraz ani hareket yapmayın yeter🤗
Aelifgk Eby8893 yani daha karmaşık hissediyor insan ama çok güzel kabuşacağını düşünerek mutlu oluyorsun rabbim hepimze sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin🙏🏻