iremgun normalde kimseye kesin şeyler söyleyemem ama bekleme kuzum gerçekten. Ayrıntılıdan sonra başla alışverişine. İyi düşünelim pozitifi çağıralım. Allahın izniyle giyecek miniğim kıyafetlerini inşallah.
Biliyorsun benim de riskli gebelikti, 17. Haftada odasını aldık. Ben dedim ki hadi Allahın gücüne giderse erkenden alıyoruz falan diye eşim de dediki her odaya girdiğinde dua edeceksin burda yattığını hayal edeceksin. İnan bazen ağlardım, Allahım ya bu odada yatamazsa diye. Sonra yalvarır, yakarırdım Allaha, sonra da hayal kurardım. Şükür kabul oldu kuzum. 🤲🏻🥰
Böyle kendimden örnek verdim ama gerçekten bunları yaşadım. Gönlünce yap bence alışverişini. Benim kalbim çok rahat hiç sıkılmıyor Allahın izniyle doğacak minişimiz. Fikrimi sorduğun için teşekkür ederim. Ben de ilk fırsatta battaniyesini öreyim. İstediğin bir renk var mı kuzum?
kontrolün iyi geçmesine çok sevindim, ayy o ilk hareketler 🥰 anneee ben burdayım ❤️
Biz de iyiyiz kuzum çok şükür. 🤲🏻 İlay bugün köydeydi, temiz hava aldı, ağaçlara dokundu 💚