iremgun iyiyiz kuzum çok şükür dün açık alanda gezdirdik baya İlayı hava güzel olunca Çiçekli diye bir yer var burada oraya gittik. Hava güzel olunca evin oralarda olsa çıkarıyorum 5 dakika iyi oluyor. Onun dışında günler heyecanlı güzel geçiyor. Artık iyice açıldı gözler 🥰 dikkati arttı. Geçen hafta sesli güldü, o günden beri şebek gibiyiz gülsüm diye 😂 içinden nereye düştüm diyor olabilir 🥰
Canım yiğenime söyler misin sevmek için görmek gerekmezmiş annesini de onu da çook seviyorum. 🥰
sen nasılsın kuzum?