iremgun kuzum ben şu an boştayken kullandığım memnun kaldığım ürünleri yazayım. Bunlar tabi benim fikrim kuzum. Sen kendiniz için en iyisini bilirsin. Ben fikir olsun diye yazayım.
1-Reflü yastığı (bence mutlaka alınmalı kuzum İlay çok kusuyordu çok işimize yaradı)
2- müslim battaniye (4-5 tane alabilirsin kuzum her işe yarıyor ilk zamanlar için yarım kundak güzel yapılıyor. Ben 3 tane almıştım. 1 tane de doğunca aldım)
3-Şampuan-pişik kremi-losyon mustelanın setini almıştım. Memnun kaldım. İlay konak oldu kuzum saçında o zaman da mustelanın konak önleyici şampuanını aldım hemen işe yaradı. Konak olursa aklında olsun.
4- küvet seti olarak babyjem aldım. Ama sen katlanabilir küvetlerden falan alabilirsin kuzum. Ben de almadığıma pişman oldum. Bir de küve yükseltecek ayaklar oluyor ondan da alabilirsin kuzum biz almamıştık ben pişman oldum. Yerde yıkamak zor oluyor ütü masasına koyuyorduk yamuldu 😂
5- Odayı biz çilekten aldık memnunum kuzum ama Bursa mobilya cenneti. Sen kafanda belirlemişsindir bunu zaten. Bunu çok kişi gerekli görmüyor ama bence çok gerekli. Odanın bir köşesinde alt değiştirme ünitesi, alanı hazırlayabilirsin kuzum. Çok rahat oluyor.
6- kamera doğum günümde hediye geldi. Xioami nasıl yazıldığını unuttum kuzum sen anlamışsındır 😂😂 çok memnunum görüntü çok net. Telsiz almadık.
7- ateş ölçer. Kulaktan ölçüm weevell aldık kuzum. Memnunum, düşünürsen modeline bakarım.
8- çalıştığın için de elektrikli sağma makinesini gereklilik görüyorum kuzum. Benim hayatımı kurtardı. Şu an hala sütüm varsa ilk zamanlar sağabildiğim için. Ben Philips avent aldım kuzum tekli. Çekimi gayet iyi memnunum.
Liste yapmıştım kuzum. Yarın onu da atıp yazmaya da devam ederim. Hızlı yazınca noktalama işaretlerine dikkat edemedim. Umarım okuyabilirsin kuzum. Yarın naçizane yazmaya devam ederim kuzum. Sen aklına nasıl yatarsa onu yaparsın. İyi geceler güzel anne ve oğlu 🥰