Şeker yüklemesi herkeste farklı etkiyi yaratıyor arkadaşlar. Eğer normal yaşantınızda da şekerli yiyecek içecek, tatlı vs. tüketen bir insan değilseniz eğer, yaptırdığınız çok ağır gelebilir. Ama normalde de şeker tüketen biriyseniz 1 kutu gazoz içmiş gibi oluyorsunuz o kadar. Gebelikte zaten sağlıklı besleniyorum, çok fazla şeker tüketmiyorum diyorsanız yaptırmayın, çünkü şeker çıksa bile yapılacak tek şey diyet, şekerli yememek vs. Bunları zaten yapıyorsanız teste de gerek yok.
Ben gebe kalmadan kısa bir süre önce yaptırmıştım şeker yüklemesini sonuç iyi çıktı. Doktor gebelikte tekrar yaptırmana gerek yok, arada bir şeker ölçüm cihazıyla takip edersin şekerini dedi o kadar. Tabii beslenmene de her ihtimale karşı dikkat etmen gerekiyor dedi.