Alara005 yaptırdım. Genetikte olmasa bile hiç ummadığım arkadaşlarımda gebelik şekeri çıktı. Öyle bir durumum çıkabilir daha kötü sonuçları olabilir diye yaptırdım Pişman değilim yaptırmayı önermeyen doktor çok az yaptığım araştırmalarda. Küçük bi meyveli gazoz gibi bir şey içerken bile zorlanmadım.