Alara005 canım ben yaptırdım Allah korusun gizli şeker olursa diye 26 haftaliktim yaptırdığımda, meyveli gazoz gibi düşün çilekli hic zorlanmadım ben çok şükür şeker de çıkmadı zaten doktorunu dinlemelisin bence isin ehli onlar çünkü en fazla mide bulantın olur