DemirleHayat 3prensesannesiii teşekkürler 😊 ben hiç piyasasini bilmiyordum 300-500 vardır diyordum 😁 iyiymiş
gullcannn El-is Rica ederim. Bebekle ilgili herşey yaziyordu sırasıyla ölçüleri vs normal olduğu falan kendi doktorumuzada gosterebilmek için. Allah göstermesin kötü bir sonuç çıkarsa onuda oraya yazıp doktorlara götürmek için.
Zynpozdmr ozge8- nasil bakti iyi miydi biraz detay verir misiniz kac dakika sürdü renkli fotoğraf vs verildi mi size
ozge8- Zynpozdmr 40 dakikaya yakin sürdü detayli kol yapisi bacak yapisi ense kalinligi herseyine bakti 7 tane siyah beyaz fotograf ve raporunu 2 tane de renkli fotografini verdi ben cok memnun kaldim sizede tavsiye ederim
Yldz33--06 El-is Sinan Tan hocaya ben de gittim hakikaten dedikleri gibi hanımların aşırı ilgili biri sağolsun. Tamam babasının hayrına yapmıyor belki para alıyor ama uğraşmasa uğraşmazdı benim kız kendini hiç göstermedi ilkinde 2 saat uğraştık dönmedi pozisyonundan adam sıkışık programında diğer hafta için sabahın körüne randevu ayarladı bana ona da gittik eşek sıpası yine zorluk çıkarttı bize yine de Sinan hoca sabırla dürte dürte beni bi sağa bi sola döndüre döndüre her şeyine baktı😂 en son sol elinin parmaklarını sayamadı yumruk yapmış benim kız her şeyi bitirdi bi yürü çikolata ye bakalım tekrar dedi kalktım biraz daha yürüdüm ettim o parmakları da saydı hah rahatladım dedi sanki kendi evladına baktı öyle bir adamdı Allah razı olsun. Ben de doğumdan sonra kalça ultrasonu için ona gideceğim inşallah ☺️
Zynpozdmr ozge8- ya ben aslında ara ara basak tip merkezine gidiyorum ama detayliyi devlette yaptırmak istemedim orada yaptırayım dedim siz ne kadar ödediniz acaba randevu alıp mi gittiniz yoksa muayenede doktor mu istedi detayliyi
brc_srmn El-is kesinlikle doç. Dr. Sinan Tan a git derim canım çok ilgili, iyice bakıyor bebişin herşeyine, bizim bebek Bi elini göstermedi ilk başta, görene kadar baya uğraştı sağolsun 🙂
ozge8- Zynpozdmr ben 280 tl ödedim doktora da göstereyim sonuclarimi diye 70 tl muane ucreti verdim ama zam gelmiş doktorum suhela hoca kendisi girmemi istedi
Zynpozdmr ozge8- evet zaten tek Sühela hoca var muayene alan bende aradım 350 dediler bana da acaba dedim doktor istem atınca daha uygun oluyor ya farkediyor mu diye çünkü özel kan vermiştim ben 60 aldılar doktor istem attığı için 40 lira bi ödemem olmuştu kaçıncı hafta da muayene gitmiştiniz
Dmllll momsboys merhaba Sinan için direk ayrıntılı ultrason randevusu mu aldınız acaba birde ne kadar süre önceden almak lazım randevuyu ben şuan 18+4 haftalığım kontrollerimi Ortadoğu’da yaptırıyorum ama ayrıntılı 600-700 civarı bi fiyat verdiler bende Sinan hocayı düşünebilirim şimdi