El-is Benim doktorumda Gülhiz hanima gönderdi. Çok memnun kaldım pişman olmazsiniz ortalama 40 dk ya yakın sürdü. Bastan aşağı inceledi. Kalbini inceledi odaciklarini gosterdi. Beynini gosterdi. Cigerlerini böbreğini. Dudağına baktı yariklik varmi oluşmuş mu diye damağına bakti. Midesine baktı şuan dolu yemiş dedi mesaneside dolu demekki boşaltım sistemi iyi gidiyor gibisinden yorumladı. Kollarini ve bacaklarini ölçtü eğrilik varmi bakti. Parmaklarına bakti. Kaburgalarını saydi. Dalagina bakti. Ve sizin sormaniza gerek kalmadan bakarken tek tek açıklıyor. Renkli bebeğin yüzünü gostermeye çalıştı. Eğer bebek hareketsiz okursa göremezse yürütüp tekrar devam ediyor. Tüm video ve fotoğraflarını renkli renksiz hepsini cdye attilar ben flashimada attirdim. Renkli fotoğrafını da verdiler birde rapor yazdı. 400 verdim. Aklinizdakileri cevaplamistr umarim☺