El-is ben 2 çocuğumda da gülhiz hanıma gittim aşırı memnun kaldım. Kadın doğum doktoru olsa ona gidip doğumu onda yapacam o kadar memnunum yani. Bebeğin herşeyine bakmakla birlikte benim bile organlarımı inceledi bence işini mükemmel yalan birisi . Aldiği para sonuna kadar helal olsun