esrmhmt Aydankaya her gidişimde bu sefer kesin öğrenirim diyorum gene olmuyor ben tıpa gidiyorum acaba özele gitsemmi cinsiyeti için🤔 ne dersiniz?
MistarShiki Kızlar bebekleriniz 13 haftalıken kaç gramdı benim 100g civarindaydi şeker hastası olduğum için bebekler igri oluyormuş bebeğimi gordumde doktora sormayı unuttum sizin bebişler kaç gr ?
Burcu16 MistarShiki benim geçen hafta 100 gramdı 16 haftalkken şuan 17. Hafta 180 di 2 gün önce gittigmde:-
esrmhmt MistarShiki bayramda falan herkes sorucak ya o sinirimi bozuyor belli değil demekten sıkıldım:(
Eminea MistarShiki 17+1 iz bizdee oglusum olacak allahin izniyle siskinlik bendede var bulantida gecmedi tam olarak.iki gundurde vucudumda kabarciklar oldu ve deli gibi kasiniyorum neyin nesi anlamadim.
EymeniM Mrb hanımlar..bızde 15+3 teyiz. Ikı gun once %90 kız dedı bakalım saglıklı olsunlar yeter ki.. 18 ınde tekrar gıdıcem netleşir galıba..rizeden olanınız var mı?
istanbulluanne FatmaNurKaya 13 haftalikken 100 gr cok degilmi ya en fazla 40 gr falan oluyorlar o zman. Cuma tam 14 haftalik olcak benm bide randevum var sorcam bakalm bu güne kdar hic sormadim doktorumda hic söylemedi boyunu söylüyor sdce . Bak merak ettm smdi ☺
Busrakopuz Merhaba 16+5 kasım annesiyim 😊 yarın kontrolüm var en son gittiğim de kızım olacağını öğrendim kesin mi dedim net kesin dedi kızımızı bekliyoruz😊
Melisct94 MistarShiki Yaşayan varmı acaba başka bu durumu? ☺️ Şuan mesela sol tarafımda deli gibi ağrı var 😔
EymeniM MistarShiki kasım 15 ten sonra dedı doktorum..bebegın gelısımı ne gore 1 hafta 10 gun daha beklenebılır dedı.
MistarShiki DuyguSerkan galiba bu haftalarda böyle canım 😔 bu arada 2 gün küçükmüşüz 😁🤗 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin olmayan herse de b duyguyu nasip etsin 🙏🌞