Hhilall MistarShiki aynısıı aynısııı 😄 nefes alamıyrm su şişlikten bazen. 16+5 oğlusumuz olacak insallah.
MistarShiki Aydankaya Allah sağ sağlam kuçagina almayi basıp etsin canım 🙏 ben şimdiden 2 kilo altmışım bile 😁
FeyzaFatih esrmhmt şimdiye kadar göstermediyse, 80% kızınız olcaktır 😊 kız çocuğu anne karnında başlarmış hayasını korumaya... öyle derler
MistarShiki esrmhmt cin takvimi denedik Rus takvimi denedik yüzük denedik neler yapmadık sabırsızlıktan 😁 bizim bebiş nazli çiktı göstermiyor ama içimde hep kız var 😁
Melisct94 15+1’iz bizde oğlum olucak inşallah. 🙏🏻 Miğde bulantıları devam şimdide hafif hafif agrılar basladı karnımda elleyince çok sert bebek mi acaba 🤔
esrmhmt MistarShiki benimde erkek var ya inş gönlümüze göre olur hepsi erkek doktor kıza benziyor dedi ben şok😳
Melisct94 MistarShiki Yaşayan varmı acaba başka bu durumu? ☺️ Şuan mesela sol tarafımda deli gibi ağrı var 😔
Aydankaya esrmhmt benmde 17+6. 8 kasm gzkyo valla benmdeee 3 tür gidiyorum kıza benzetyoo ama kesin degl 13 de gtcm inşljh kesn belli olrrr
esrmhmt Aydankaya her gidişimde bu sefer kesin öğrenirim diyorum gene olmuyor ben tıpa gidiyorum acaba özele gitsemmi cinsiyeti için🤔 ne dersiniz?
Hafizebdk MistarShiki valla bende de öyle bazen öğlen yemeği yiyesim gelmiyor sıcaktan iştahım da azaldı