MistarShiki DuyguSerkan galiba bu haftalarda böyle canım 😔 bu arada 2 gün küçükmüşüz 😁🤗 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin olmayan herse de b duyguyu nasip etsin 🙏🌞
MistarShiki YldzOrtanYusufolu slm canım hep kız dediler en son 60% kıza benziyor dedi ama henüz 100% değil 😁 göstermek istemiyo ayakları hep kapalı 🙈
EymeniM MistarShiki kasım 15 ten sonra dedı doktorum..bebegın gelısımı ne gore 1 hafta 10 gun daha beklenebılır dedı.
Papatyali 15+2yiz bizde. En son 14+1de %80 kız dedi 💗 Bende çok acıkıyorum ama yiyemiyorum az az yiyorum geceleri göbeğim şişiyo sabah yok oluyo 😬