Okyanusunannesi Bende tiroid hastasıyım bildim bileli kızımda da ilaç kullanarak devam ettim şimdi oğluma hamileyim ve her ay kontrole gidiyorum ilaç kullanıyorum çok şükür bir sıkıntımız olmadı kızım aksine çok zeki içinizi ferah tutun kötü düşünmeyin yani…
Ilknur23 zenan8 hayır öyle bir şey yok için rahat olsun. Dr. Kağan kocatepenin youtubeda videolarını izle tiroidle ilgili için rahat eder. Biraz rahat olmak hamilelikte her zaman iyidir.
Fatmaada2015 zenan8 bence korkma doktorlar öle diyor ama bende kızımı 34+5 de 3.990 gr olarak doğdum kızımı doktor çok demişti ama daha iyi rle avuca geliyor eltim 37 haftalık 4.500 gr doğurdu hiç bir sorun olmadı
Bsmlh zenan8 canım üzülme bunların hepsi bende bar 8 senelık troid hastasıyım ilacın zararı yok kan ilacı yararlı şeker bende de var diyet ve ölçüm yapıyorum yinede hamd et cnm cünkü bunlwrın yanında bende cocugum suyu çok az ve her an ne olacağım belli değil
zenan8 Bsmlh teşekkür ederim 🙏 bugün doktora gittim ilaca gerek duymadı diğer aya tekrar test edecek ona göre bır yol izliycekmiş 🤗
Bsmlh Fatmaada2015 şeker bebegı iri yapan maalesef bende de şeker tam tersi bebegın suyunu azalttı ve önde giden bebek durdu
2miniginannesi zenan8 canım tiroidden hiç korkma sen ilacını kullan hiç zeka geriliği falan yok ama düzenli ilacını kullanacksin ki bu tsh değerin düşecek benim ilk hamileliğimde de yüksekti 9 ay ilaç kullandım şimdi 2 yaşında oğlum var çokta zeki maşallah şimdi 2. Çocuğuma hamileyim bunda da kullanıyorum yine tsh değerin yüksekti ama her gün bu ilacı kullanmak zorundasın
zenan8 2miniginannesi canım bugün doktora gittim. Endokrinoloji Bölümüne doktor çok aşırı yüksek degıl gibisinden bişeyler dedi ve ilaca gerek duymadı diğer aya tekrar test istedi . yüksek olsaydı ilaç verırdı değilmi
iiremgrzbyr zenan8 önüne geçilmezse ve onun bi sınırı varmış o rakamı geçerse yapabilir dedi evet ama bek aylık tahlil veriyorum çok şükür birşey yok
2miniginannesi zenan8 canım şöyle benim ki hiç yüksek değildi 3.5 ama gebelikte 2.5 altı olması gerekiyor ve ben ona rahmen ilaç kullanıyorum yani sana vermemesi tuhaf geldi bana az bir yükseklikte bile veriyorlar
NAZ2333 Bilge44 kesinlikle katiliyorm cok haklisiniz bi tabak yemek bile bebisin hareket etmesini sagliyor
Bilge44 NAZ2333 Aynen öyle ben kahvaltı yapmadan bakıyorum hiç hareket yok tedirgin oluyorum sabahları. Peynir 🧀zeytin bile yesem bakıyorum hareket geldi. Tatlı yiyelim hareket etsin.❌bize faydası yok bebeğe ne faydası olsun yapay tatlandırıcıların 👍🏻
NAZ2333 Bilge44 ahh benim paşam sabahlari tekmeliyo beni anne kalk aciktim diye yemeklerden sonra dinleniyorm hareketlerini kontrol ediyorm masallah rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin
zenan8 etrhn tsh sonuç :0221 referans değeri :0,27-4,2 yazıyor . Doktora sormadım değer kaç dıye . Acaba bunlarmı sonuç
2miniginannesi zenan8 sanırım 2.21 falan çıktı değeriniz normal gözüküyor 2.5 altında olması gerekiyor zaten