zenan8 Bebeğin önde çıkması şeker yüzünden olabilir. Ama son zamanlarda kendi gününü yakalayabilir. Tiroid de sadece bir hap kullanacaksınız hiç canınızı sıkmayın. Enfeksiyon zaten hamilelikte baş belası maalesef. 😒 Ama hepsi çözümü olan şeyler hamileyken insan ufacık bir şey duysa bile onu büyütüyor dünyayı kendine dar ediyor sonra çözümünü öğreniyorsun kendimi boşuna üzmüşüm diyorsun. Biliyorum demekle olmaz ama gerçekten hepsi çözümü olan durumlar kendinizi çok yıpratmayın lütfen