2miniginannesi zenan8 canım şöyle benim ki hiç yüksek değildi 3.5 ama gebelikte 2.5 altı olması gerekiyor ve ben ona rahmen ilaç kullanıyorum yani sana vermemesi tuhaf geldi bana az bir yükseklikte bile veriyorlar
2miniginannesi zenan8 sanırım 2.21 falan çıktı değeriniz normal gözüküyor 2.5 altında olması gerekiyor zaten
zenan8 2miniginannesi hmm dahiliyeye bile gitmedim direk endokrinolojiye gittim. Gerek duysaydı vermezmiydi ilaç 🤦♀️ Ne yapsam başka doktora mı gitsem acaba
2miniginannesi zenan8 canım senin değerin normal dahiliyeye de gitsen sana ilaç vermez ki endokrin daha uzman yani o yüzden sıkıntı yapma 2.5 altında hiç bir doktor ilaç vermez
Sulleersoy Troid bende yüksek çıktı ilk öğrendiğimden beri ilaç kullanıyorum kansızlık için demir hapı kullanıyorum şeker yüklemesi benimde Yüksek çıktı bir hafta diyet yap tekrar açlık tokluk şekerine baktır dedi doktorum haftaya salı tekrar gideceğim