zenan8
zenan8 merhaba ben 27. Haftamdayım Hamileliğimin başlangıcından doktorum benden tahlil istemişti tiroid çıktı evet önceden yoktu hamilelikte olan durummuş olabilirmiş yani ,dahiliye ye gittim ilaç kullanıyorum baştan beridir o ilacı da bebeğe zarar vermesin de önlem amaçlı verdi , inşallah kötü birşey çıkmaz kötü düşünme ve ertelemeden git bence dahiliyeye