Kızlar bende 21 haftamda ayrıntılı utrasonda öğrendim bebek ve eşinin aşağıda olduğunu kendi doktoruma sonucu gösterince önemli bişey degil 3 hafta sonra tekrar gel dedi ama doktorun rahatlığı beni rahatsız etti bende ilk doktoruma tekrardan gideceğim bakalım o ne diyecek inanın ben sizin gibi dinlenemiyorum 2 buçuk yaşında bir kızım var ailem başka şehirde her işimi kendim görmek zorundayım Allah’a emanetim yani duaniza beni de katın sağ salim alayım kızımı kucağıma Allah hepinizin yardımcısı olsun