Bende zorunlu sezeryan olacağım 34 haftalığız. 37 veya 38 haftada yapacağını söyledi dokdorum. Ama plesentanın böyle aşşağıda olması beni çok korkutuyor, panik atağım var ve sürekli kötü senaryolar aklıma geliyor. Doğum yapmış anneler nolur rahatlamaya ihtiyacım var. 2 gecedir doğurma gorkusu bir yana plesentanın böyle olması ile doğurma korkusu ayrı sardı beni. Uyuyamıyorum :( )