Angels-35 bende 33 haftalık hamıleyım benımde hersey normaldı 30 bır Anda plesanta prevıa parsıyel dedı sımdılık kısmen kapalı bende ılk duyunca cok tedırgın oldum ama doktorum korkma oyle kolay kolay kanama yapmaz plesanta dedı kanama olursada 2,5-3 saat ıcınde bebegı almamıs gerekır dedı tabı bebeklerın cıger gelısımı tam olmuyor o benı tedırgın etmıstı ıgne vurmak ıcın evet zamanımız kalmaz dedı ama 800 gr dogan bebekler bıle bugunku sartlarda gelısımını tamamlıyor kı senın bebegın yasam sınırını gectı dedı erken olursa sadece kuvez surecı olmak zorunda olur dedı agır kaldırma dıkkat et anı hareket yapma ıshal olma ılıskı yasak dedı ve bu sekılde olan bır cok kısı var korkma dedı son 3 hafta 36 bıttımı bızım ıcın tamamdır ☺️Ve stres yapma emınım korkulan gıbı olmucak bende o kadar cok arastırdım okudumkı sonra bıraktım Rabbım ne zaman kararladıysa o gun gelecek bu bebısler son gunlerın tadını cıkaralım