zohreeeee TunarinAnnesi baci basqa adi testlerde cixir? Menimde aybasim 22di cox nazik bir xett cixir ama belli olmur tamda
TunarinAnnesi zohreeeee Moskvada normal test yoxdu ( o birilerde vaxtdan kecende gosterir bi budu 1 hefte once gosteren
TunarinAnnesi Annelique5 Mom103 Erez Dilara0 Elifkylc Bebegiminannesi_ ballisiyavrum portakalcice Elffnur Kizlar bu Sabah uyandim kahve rengi lekenmem var yada adetim sokuldu 😞
TunarinAnnesi portakalcice cok tesekkur ederim canm her defa boyle ince cevablar veriyorsun Allah razi olsun 🙏
TunarinAnnesi Elifkylc cok haklisin canm adetin Sabahi test yaparim koyulasirsa kan veririm Allahtan Yakin acil
TunarinAnnesi Elifkylc Azerbaycanliyim canm Ben 😊Esimin isi icin Gurbetdeyim Annem Kaynanam Hepsi Azerbaycan da
Elifkylc TunarinAnnesi ayhh maşallahhh ne güzel kardeşim benim Rabbim herşeyi gönlüne göre versin bebek varsa mutlu haberini almak istiyorum❤️