Dilara0 TunarinAnnesi Bu testi kesinlikle tam 1 hafta sonra yapmalısın bende de aynısı oldu tam 1 hafta sonra net bir çizgi çıktı bekle 1 hafta inşallah vardır cnm 🙏
Ayserose1001 Dilara0 benim de erken gebelik testi adete 4 gün kala böyle silik gibiydi adete iki gün kala 0.100 çıktı acaba yükselme ihtimali var mı ki ? Tekrar test yapmalıyım ? 🙄
TunarinAnnesi Dilara0 Bugun normal + gordum canm adet gunun baska test yapicam Sonra kan veririm Sulu beyaz sut gibi akinntim var baya
Dilara0 Ayserose1001 çok düşük bebeğim moral bozmak istemem ama inşallah adet olmazsın belkide çok erkendir belli olmaz inşallah yükselir değerin 🙏
Ayserose1001 Dilara0 valla inşallah bende pek ümitli değilim canım çünkü değeri görünce bende aynı şeyi dedim 😞 bakalım nasip olur inşallah
Dilara0 Ayserose1001 inşallah canım ne zaman kafana takmazsan düşünmezsen o zaman oluyor unutmaya çalış çok düşünme
Ayserose1001 Dilara0 aynen herkes aynı şeyi diyor ama inşallah 🙄 benim günü yaşayan varsa bu yazıyı yanıtlar inşallah da umut olur bana 🤗 bu ay pek düşünmedim aslında adet yaklaştı ya ondan merak ediyorum aslında olmazsa Rabbimden Canım ne yapalım 🙏🏻
Ayserose1001 Dilara0 bide canım şu an sol kasığımda sağ kasığıma göre hafif çıkıntı var eşimde baktı oda farketti sence olabilir mi böyle bişey
Dilara0 Ayserose1001 kaşıkla alakası yokki hemen belli olmuyor oralarda göğüs kaşık yumurtalık ağrısıyla başlıyor adet agrisiymis gibi ayni
Erez TunarinAnnesi benimde belirtim cok beyaz sut gibi akinti bolcana hatta baya islaklik oluyodu sen ayaklarini simdiden sicak tut 😂 Insallah olur ya valla ben bile heveslendim suan allah dualarimizi kabul etsin
TunarinAnnesi Annelique5 Mom103 Erez Dilara0 Elifkylc Bebegiminannesi_ ballisiyavrum portakalcice Elffnur Kizlar bu Sabah uyandim kahve rengi lekenmem var yada adetim sokuldu 😞
Erez TunarinAnnesi Yaaa Bende gordum gibi progestana baslasana yani doktoruna vs danis benim bebekler tutunamiyo d9ye prgestan ve folibol kullanmistim ama doktoruna sor tabi
TunarinAnnesi Mom103 Sağol canm Necesen Aida 1 ile yaxındır girmirdim bura yadımdan çıxartmişdim. Çoçuk meselesini Sonra Rusya’ya geldik ilaç falan içdim geçen ay da boş gebelik yaşadim Adetle atıldı şimdi umudum var 🤲