iremibrahim Baby01 bende içiyorum maalesef hamile kalınca bırakınca yeter ki bi evladım olsun dedşm ama maalesef 😭😭
Deniz2628 Malesef ki bende içiyorum çokmdua ettim bırakabilmek için çok ugraştım ama yokk Rabbim sagsalim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah
3851 Ablda iciyodu hamileliginde yegenimde bi sikinri yok suan 3 yasinda ama dogum sirasinda cok sikinti cekmia rahimde acilmayi engelliomus galiba
Nurr24 Malesef bende içiyorum hep bırakıcam şu zaman bu zaman diye diye hamileliğin son ayına geldim her içtiğimde kötü oluyorum işte iradesizlik 😞😞
Fadik03 Ne yazıkki bende içiyorum 😞 36 haftalık olduk ilk 3 ay bazen içtim bazen hiç içmedim ama sonra günde 3 4 e çıktı oda şöyle 1 sigarayı kırıp öyle içiyorum üzgünüm 😢
Larinnaz Nazlcnnn68 henüz 2 yasında cok şükür bi sorun yok.doğumum sezeryandınondada bi sıkıntınolmadı.
Sahika8989 Hilal2205 emziriyorum yani sutumu sagip veriyorum desem daha dogru cunku memei kabul etmiyor. Suanlik sigsrayla alakali bir gaz sancimiz olmadi. Insallah baskada saglik sorunu yasamayiz
tuba-9489 İlk hamileliğimdede içmiştim maalesef bunda da içiyorum oğlum gayet sağlıklı inşallah bundada bişey olmaz 🤲🏻