Kızlar asla haddim değil, sizi yargılamak ya da üstten konuşmak … ne olur yapmayın içmeyin bir şeyin üzerine yemin edin ve almayın elinize lütfrn.. düşünün yavrunuz içeride nefrs alamıyor bunu düşünün… bi sürü dr lara gidiyoruz testler yaptırıyoruz ultrasona giriyoruz bakıyoruz bebek sağlıklı mı bişi var mı nesi var nesi yok die. Düşünün ki bir kere dr dese sorun var ne yapacaksınız vicdan azabı …
Doğunca bol bol içersin ilk 3 gün sigara bırakmada çok önemli gerekirse eşinizle konuşun size yardım etsin bu konuda 3 gün içmezseniz sonra yavaş yavaş unutursunız … Kusura bakmayın istemeden yorum yaptım ama ben tiryakisiydim sigaranın ta ki çift çizgiyi görene kadar, yemin ettim ve asla elimi sürmedim lütfen siz de öyle yapın…