Baby01 ben de içiyorum maalesef :( yalnız olduğum zamanlarda akşam elim eve gelince 1-2 tane içiyorum. İçen birileri ya da arkadaşlarımlayken sayı artıyor. Eskiden hep hamile kalır kalmaz bırakacağım, asla içmem diyordum. Büyük konuşmamak ve asla yargılamamak lazım :(