Sermec27 Madinanin-Annesi kalbi durmuş meleğinin arkadaslar üstte de yazdım nolur takip edelim bu haftada bebek gün boyu uyumaz en az 3 saatte bir harekekt etmesi lazım ben de 11 ay önce oğlumu kaybettim doguma 2 hafta kala 3 saat hareket etmemişti sadece gittiğim de melek olmuştu cok zor Allah sabr versin tekrardan sınamasın aynı acıyla bizleri inşallah cok zor 😔
portakalcice Allah sabır versin , alan da veren de Allah. Çok acı bir durum , en sağlıklı şekilde atlatırsın inşallah bu durumu.
Madinanin-Annesi Sermec27 o kadar uzuldumki yemin ederim anlatamam.Allah yardimcisi olsun zor bir durum vallaha😔
Sermec27 Madinanin-Annesi cok zor hemde ama yapacak bir şey yok Allah ne derse o olur rabbim sabr versin arkadasa Allah yardımcısı olsun su mübarek gece hürmetine blr daha aynı acıyla sınamasın bizleri inşallah 🤲 😔
Dryalp Elifok bende 34haftalık olacağım dünden önceki gün cok hareket etti dün hiç etmedi doktor bildir demişti dedim bugün etmezse az ederse söyleyecektim ettı sizde olmadı yarın sabah edin benımde riskli
Beyzasya Elifok işte korktuğum başıma geldi. Bende 36. Haftamda kaybettim kızımı aynı bu şekilde. Ah ah Allah sabrını versin sana kuzum diyecek bişey bulamıyorum 😔
Beyzasya Didem34 36 haftalıkken kızımın kalbi durdu. Toplandı kaldı karnımın kenarında yavrum hastaneye gittim öğrendim. Oyüzden dedim nolur hemen git diye 😔
Sermec27 Beyzasya Amin amin cok zor rabbim sabrlar versin cok zor evlat acısı rabbim sefaatlerinden mahrum etmesin inşallah hepsi bir imtihan rabbim şu mübarek gece hürmetine bizleri tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah 🤲😔
Bsmlh Metehan_ve_annesi egerki çok uzun sürüp gün içinde sancı oluyorsa evet bide aşırı Fas’la olursa belirti
birprensesvebirprensannesi Elifok Rabbim sabır versin canım benim çok zor biliyorum. Allah sana peygamber sabrı versin çok üzüldüm çok. Evladın cennette ve seni bekleyecek. Sende benim gibi bir cennet kuşu annesi oldun. Elbet kavuşacağız inan 🙏😔
Sermec27 Gizem957 canım takdiri ilahi imtihan bazen sebeb olsa da olmasa da Allahın dediği oluyor mesela oğlumu ben 11 ay doguma 2 hafta kala kaybettim ve inan hiç bir sebebi yok bütün testlerimiz temiz ama oğlum cennette rabbim sabr versin aynı acıyla sınamasın inşallah bizim gibi anneleri sizlere de yaşatmasın inşallah 🤲 😔