Elifok Ne olur isyan etme canım benim yapma. Şuan içindeki yangından dolayı bunlar şeytan vesvese veriyor. Rabbim çok sevdi meleğini ama kavuşacağız. Onlar şuan emin ol çok çok mutlular. 6 ay oldu yangınım asla sönmüyor çok acıyor evet ama Rabbim o sabrı gücü veriyor inan. İsyana çok sürüklendim ben hiçbir şey olmadı hiçbir şey değişmedi. Rabbime yanaştım ve Rabbim tekrar nasip etti anneliği şükürler olsun. İsyan etme canım benim 😔