27 haftalığım Dün kontrolüm vardı herşey normal dedi bebekle ilgili ama erken doğum riskim var çiğer için iğne olucam haftaya ,dün hastaneden çıktığımdan beri bebekte hareket yok kii normalde gün içinde sık olmasa bile akşam yatınca kıpır kıpırdı noldu anlamadım çok tedirginim karnımda sertleşme oluyo bide araa ara acaba dr gitsemmi ben mi abartıyorum🙄