tatlissannee benimde ilk çocuğum olacak evimde büyük aslında bayağı fakat oda kurmaya gerek var mı en baştan bilmiyorum 1 seneye yakın yanımızda yatar diye düşünüyorum siz nasıl düşünüyorsunuz bu konuda? Şimdilik bir Beşik aldık daha gelmedi oda birde çekmece almayı düşünüyorum