Sonunda ikili rakamlara geçebildik ve tabiki heyecan da arttı🤩 Doğum,40 haftaya kadar beklersek Mayıs ayının sonuna denk geliyor. Biz bayağı hareketliyiz,doymak da bilmiyoruz bu aralar😁 Tarama testleri,şeker yüklemesi,aşılarımız bitti. Sizlerde durum nasıl ?😊