Bende 25. haftaya giriş yaptım , 5 kilo aldım sanıyordum ama son iki hafta abartmıstım yemeyi.
son bir kaç gündür sıvı tüketimimi arttırarak yürüyüş ve beslenmeme dikkat ettim. 64,4 cıktım bu sabah tartıda.
yani 25. haftayla beraber aldığım kiloya 4,4 kilo diyebilirim
kilonun bir kısmı ödem, kan hacminin yüksekliği vs olabilir o yüzden çok canınızı sıkmayın