Mom041 Asenadgdvrn80 canım benim almadım diyen kusup önce kilo verip sonra kendi kilosuna geri dönüyor hiç hiç almamak benim aklıma yatmıyor açıkçası
Eylul2797_ Mom041 aynn bencede oyledir benim 2 haftalikti dartildim 58 kiloydum su an 8 +3hala 58im tabi vermemissem cunku hic bisey yiyemiyorum
Badece kirmiziprens diyet mi yaptiniz ? Beslenme şekliniz nasıl bende 11+2deyim ilk ay hızlı bir kilo alimim oldu fark edince hemen dikkat ettim ikinci ay sabit kaldim ama birden kilo artışı çok moral bozucu kilo verdiğinizi görmek ne güzel tavsiyeniz varsa alırım iki kilo geriye gitsem harika olucak♥️☺️
kirmiziprens Badece maalesef midem bulandığı için kilo verdim biraz azaldığı icin bu ay bende 1 kilo almışım hatta ilk hamileligimde bulantım olmamisti ama bunda çok oldu
Kubra-kurt-aksoy Dilaam 27+3 günlüğüm 9 kilo aldım 🙈🙊 biraz fazla ama bakalım inşallah çok fazla kilo almam 🙏🏻😅
Mom041 Eylul2797_ evet ilk aylarda kusma problemi olan hamileler çoğu zaman ya kilo veriyor ya aynı kiloda kalıyor sonrasında da fazla kilo almamış oluyorlar. Ama benim ne kusmam oldu ne bişey oldu iştahım hep vardı o yüzden 21 haftayım 4 kilo aldım
asli-tlk Dilaam ooo ben 22 haftaya girdim 10 kg aldım🤣🤣🤣 500 gr bebeğin ağırlıgıydı 😄 benm daha vahim 🤦🏼♀️
Dilaam Munaa orasını hiç düşünmüyorum sadece bel ağrılarım arttı biraz herhalde hızlı kilo aldım ondan o biraz dusunduruyo beni 🤗 çünkü 20 kilo almıştım ilkinde 3 ayda bı şey kalmadi
pitircikannesi1 Dilaam 20+4 3 buçuk kilo almışım. Birşey soracaktım bide cnm benim de ikinci gebeligim arada hareketlerini hissediyordum ama son birkac gündür hic hissetmiyorum sizde nasıl durumlar bide gebelik daha erken hissedilir diyorlar endişe ettim bende
ayseguler01 Hanımlar ben 14 kilo aldım doğum yapalı 1 ay oldu ve aldığım kiloların hepsi geri gitti kendinizi kasmayın bebekle uğraşmaktan koşuşturmaktan nasıl gittiğini anlamıyorsunuz bile 🤷♀️😀